⚡ Ford Lightning Forum ⚡ banner

F150 Lightning Truck Camper

15K views 13 replies 8 participants last post by  Mortiseir  
#1 ·
Patrząc na unikalne elektryczne połączenia łóżka w Lightning, wygląda na to, że trzeba będzie skonfigurować niestandardową zabudowę kempingową.

Myślałem, że Lance będzie o tym wiedział, ale wygląda na to, że mają tylko swój regularny model 650, który pasuje do benzynowego F150.

Czy ktoś ma jakieś inne informacje lub planuje zamontować zabudowę kempingową w swoim Lightning?
 
#4 ·
Chciałbym. Lance 650 naprawdę potrzebuje wersji „e”, w której zredukują kilkaset funtów wagi i usuną cały sprzęt propanowy. Powinien mieć elektryczne chłodzenie + ogrzewanie i płytę indukcyjną. Mam również nadzieję, że tylna klapa może pozostać.
Może zasilać dom, więc te urządzenia i klimatyzacja mogą być rzekomo zasilane z samej jednostki F150.
 
#9 ·
Informuję, że instrukcja obsługi Lightning nie zaleca używania "kamperów ciężarowych" z tym pojazdem. Chociaż jestem pewien, że składany model, który ma bardzo mały ślad aerodynamiczny, jak Project M, nie wpłynąłby na nic innego niż mniejsze obniżenie zasięgu.
Masz rację, instrukcja obsługi F150 Lightning nie "zaleca" kampera wsuwanego.

Ale w następnym akapicie napisano, że zostaną dołączone dokumenty dotyczące kampera wsuwanego.

A następnie ma te same zalecenia dla F150 ICE. Mimo to widzę F150 z ich kamperami ciężarowymi, a Lance ma dopasowanie do tego samochodu ciężarowego z serii 650.
 
#10 · (Edited)
Mam XLT z 2023 roku z 8-calowym Alaskan cab over z 1972 roku. Ładowność Lightnings wynosi nieco ponad 2000 funtów, Alaskan 1460 z wodą i akumulatorami. W kamperze nie ma akumulatorów, nie ma takiej potrzeby, wszystko działa z ciężarówki. To znacznie zmniejsza wagę kampera. Uruchamiam pompę ciepła Ecoflow, lodówkę AC, światła AC, 2-palnikową płytę indukcyjną i kostkarkę do lodu!
Znalazłem panaceum na kemping. Średnia M/KW spadła z 2,4 do 1,9, niezbyt dobrze, ale znacznie lepiej niż przyczepa.
 
#13 ·
Mam 2023 XLT z 1972 8' Alaskan cab over. Ładowność Lightnings wynosi nieco ponad 2000 funtów, Alaskan 1460 z wodą i akumulatorami. W kamperze nie ma akumulatorów, nie ma takiej potrzeby, wszystko działa z ciężarówki. To znacznie zmniejsza wagę kampera. Uruchamiam pompę ciepła Ecoflow, lodówkę AC, światła AC, 2-palnikową płytę indukcyjną i kostkarkę do lodu!
Znalazłem panaceum na kemping. Średnia M/KW spadła z 2,4 do 1,9, niezbyt dobrze, ale znacznie lepiej niż przyczepa. View attachment 8596 View attachment 8595 t
View attachment 8595
Czego używasz do mocowania, tylko paska zapadkowego do tylnej klapy?