View attachment 11561
Kupiłem mojego Forda F150 Lightning XLT z 2023 roku z rozszerzoną baterią i pakietem wyposażenia 312A w połowie kwietnia 2024 roku. Cena katalogowa przed niektórymi "dodatkami" dealera wynosiła 71 990 USD.
Właśnie otrzymałem "wartość bazową" od CARFAX, w której stwierdzono, że wartość mojego pojazdu wynosi obecnie 34 140 USD!!!!
Jeśli to prawda, to jest to cholernie szalone!
Mam ponad 60 lat i od dziesięcioleci kupuję nowy pojazd co 5-6 lat. Żaden poprzedni pojazd, który posiadałem, niezależnie od producenta i typu pojazdu, nigdy nie stracił na wartości tak bardzo i tak szybko jak mój Ford Lightning, jeśli mam wierzyć CARFAX.
Czy jest tu ktoś, kto może potwierdzić lub zaprzeczyć tej wartości CARFAX?
Dzięki
Tak - CARFAX jest dokładny - ponieważ zapłaciłeś wysoką cenę za „nowy” model 2023, który miał 18 miesięcy i nie miał tytułu własności - a następnie dodałeś mnóstwo mil - plus trend w przypadku pojazdów elektrycznych wydaje się być bardziej stromy niż w przypadku pojazdów spalinowych.Kupiłem mojego Forda F150 Lightning XLT 2023 z rozszerzoną baterią i pakietem wyposażenia 312A w połowie kwietnia 2024 roku. Cena katalogowa przed kilkoma dodatkami dealera wynosiła 71 990 USD.
Właśnie otrzymałem „wartość bazową” od CARFAX, stwierdzającą, że wartość mojego pojazdu wynosi teraz 34 140 USD!!!!
Jeśli to prawda, to jest to cholernie szalone!
Jestem po 60-tce i od dziesięcioleci kupuję nowy pojazd co 5-6 lat. Żaden poprzedni pojazd, który posiadałem, niezależnie od producenta i typu pojazdu, nigdy nie stracił na wartości tak bardzo i tak szybko jak mój Ford Lightning, jeśli mam wierzyć CARFAX.
Czy ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć tej wartości CARFAX?
Dzięki
Zwracasz uwagę na ważną kwestię.Tak - CARFAX jest dokładny - ponieważ zapłaciłeś wysoką cenę za "nowy" model 2023, który miał 18 miesięcy i nie miał tytułu własności - a następnie dodałeś mnóstwo mil - plus trend z samochodami elektrycznymi wydaje się być bardziej stromy niż w przypadku pojazdów spalinowych.
Jeśli poczekałbyś kilka miesięcy na model 2025 Flash za około 62 tys. dolarów - teraz wartość rezydualna 50 tys. dolarów+.
Na początku tego roku dołączony (Corwin Ford - Spokane) nowy model 2024 Flash ER (wyższy poziom wykończenia niż XLT) kosztował 54 085 dolarów - jako wskaźnik, że zapłaciłeś wysoką cenę za model 2023 XLT ER - 72 tys. dolarów.
Czy musisz go sprzedać w tym tygodniu? Jeśli nie, to są w życiu ważniejsze rzeczy, którymi należy się martwić, niż obecna wartość odsprzedaży czegoś, czego nie planujesz sprzedać. Poza tym, jeśli cła wejdą w życie, koszty nowych pojazdów wzrosną i to na jakiś czas podniesie ceny używanych samochodów.View attachment 11561
Kupiłem mojego Forda F150 Lightning XLT 2023 z rozszerzoną baterią i pakietem wyposażenia 312A w połowie kwietnia 2024 roku. MSRP przed kilkoma dodatkami dealera wynosiła 71 990 $. Właśnie otrzymałem „wartość bazową” od CARFAX, w której stwierdzono, że wartość mojego pojazdu wynosi teraz 34 140 $!!!! Jeśli to prawda, to jest to cholernie szalone! Jestem po 60-tce i od dziesięcioleci kupuję nowy pojazd co około 5-6 lat. Żaden poprzedni pojazd, który posiadałem, niezależnie od producenta i typu pojazdu, nigdy nie stracił na wartości tak bardzo i tak szybko jak mój Ford Lightning, jeśli mam wierzyć CARFAX. Czy jest ktoś, kto może potwierdzić lub zaprzeczyć tej wartości CARFAX? Dzięki
Chciałbym zatrzymać ciężarówkę na kilka lat. Mam tylko nadzieję, że baterie wytrzymają dłużej niż 100 000 mil. Dwie baterie już uległy awarii po około 8000 milach i oczywiście musiały zostać wymienione w ramach gwarancji.Nie miałem złudzeń co do odsprzedaży, wiedziałem, że będzie straszna i zobowiązałem się do zatrzymania jej tak długo, jak to możliwe.
Nic złego, ponieważ ciężarówka jest świetna.
Ford po prostu przeprosił za awarię dwóch akumulatorów. Nie zaoferowano jednak żadnych dodatkowych wyjaśnień. Więc naciskałem i narzekałem! Przedstawiciel obsługi klienta w Fordzie był wspaniały. Zorganizowała nawet bezpłatny samochód zastępczy na 13 dni, które zajęło zainstalowanie nowych akumulatorów i utrzymywała kontakt (dzwoniła co 2 do 3 dni). Zrobiła rozeznanie i zobaczyła, że jestem lojalnym klientem Forda od wielu lat. Ku mojemu zaskoczeniu, kilka dni po tym, jak odzyskałem swoją ciężarówkę, Ford przedłużył gwarancję od zderzaka do zderzaka do 5 lat / 60 000 mil (z 3 lat / 36 000 mil) bezpłatnie! To nazywam wspaniałą obsługą klienta. Oczywiście gwarancja na akumulator nadal wynosi 8 lat / 100 000 mil.Wow, to przerażające Sandcastle, czy możesz rozwinąć jak, pomysł dlaczego, co powiedziano ci o wczesnych awariach baterii?
Myślę, że baterie wytrzymają 200 tysięcy, zobaczymy.
Ile mil? Mam ten sam samochód, a cena zakupu wynosiła na początku 60 tys. 10 miesięcy temu, więc bardzo zaszkodziło to wartości odsprzedaży. Planuję zatrzymać go na 10 lat, więc na razie nie stanowi to dla mnie większego problemu. Spodziewam się również odzyskać wartość z codziennego przesunięcia baterii pojazdu do baterii domowej z naszego wyjścia słonecznego i to zostało uwzględnione w moim zakupie. Sprzęt do tego jeszcze nie jest dostępny, ale Enphase ma pracować nad wydaniem w 2025 roku.View attachment 11561
Kupiłem mojego Forda F150 Lightning XLT 2023 z rozszerzoną baterią i pakietem wyposażenia 312A w połowie kwietnia 2024 roku. Cena katalogowa przed kilkoma "dodatkami" dealera wynosiła 71 990 USD.
Właśnie otrzymałem "wartość bazową" od CARFAX, w której stwierdzono, że wartość mojego pojazdu wynosi teraz 34 140 USD!!!!
Jeśli to prawda, to jest to cholernie szalone!
Mam około 60 lat i od dziesięcioleci kupuję nowy pojazd co 5-6 lat. Żaden poprzedni pojazd, który posiadałem, niezależnie od producenta i typu pojazdu, nigdy nie stracił na wartości tak bardzo i tak szybko jak mój Ford Lightning, jeśli mam wierzyć CARFAX.
Czy jest tu ktoś, kto może potwierdzić lub zaprzeczyć tej wartości CARFAX?
Dzięki
Sądzę, że twoje informacje są niestety poprawne. Znajdujemy się na nowym, niezbadanym terytorium w zakresie wymiany samochodów elektrycznych innych niż Tesla. Być może rozsądnie będzie zatrzymać swojego Lightninga dłużej??View attachment 11561
Kupiłem mojego Forda F150 Lightning XLT z 2023 roku z przedłużoną baterią i pakietem wyposażenia 312A w połowie kwietnia 2024 roku. Sugerowana cena detaliczna przed dodatkami dealera wynosiła 71 990 $. Właśnie otrzymałem „wartość bazową” od CARFAX, w której stwierdzono, że wartość mojego pojazdu wynosi teraz 34 140 $!!!! Jeśli to prawda, to jest to szaleństwo! Jestem po 60-tce i od dziesięcioleci kupuję nowy pojazd co 5-6 lat. Żaden poprzedni pojazd, który posiadałem, niezależnie od producenta i typu pojazdu, nigdy nie stracił na wartości tak bardzo i tak szybko jak mój Ford Lightning, jeśli mam wierzyć CARFAX. Czy jest ktoś, kto może potwierdzić lub zaprzeczyć tej wartości CARFAX? Dzięki
Odsprzedaż Tesli jest absolutnie okropna. Nie są odporne.Przypuszczam, że Twoje informacje są niestety poprawne. Jesteśmy na nowym, niezbadanym terytorium w zakresie handlu pojazdami elektrycznymi innych firm niż Tesla. Być może rozsądnie będzie zatrzymać swojego Lightninga dłużej??
Mam ten sam model wykończenia, rok i opcje co Ty. Odwiedziłem CarMax, aby uzyskać wycenę i tak, kwota wyniosła poniżej 40 tys. USD. Ponadto dealer Forda, u którego kupiłem mojego XLT Lightning, zaoferował tę samą kwotę jako ofertę wymiany na ’25 Flash. Mój XLT ma przejechane mniej niż 10 000 mil.View attachment 11561
Kupiłem mojego Forda F150 Lightning XLT 2023 z rozszerzoną baterią i pakietem wyposażenia 312A w połowie kwietnia 2024 roku. Sugerowana cena detaliczna przed kilkoma dodatkami dealera wynosiła 71 990 USD.
Otrzymałem właśnie „wartość bazową” od CARFAX, stwierdzającą, że wartość mojego pojazdu wynosi teraz 34 140 USD!!!!
Jeśli to prawda, to jest to cholernie szalone!
Mam około 60 lat i od dziesięcioleci kupuję nowy pojazd co około 5-6 lat. Żaden poprzedni pojazd, który posiadałem, niezależnie od producenta i typu pojazdu, nigdy nie stracił na wartości tak bardzo i tak szybko jak mój Ford Lightning, jeśli mam wierzyć CARFAX.
Czy jest tu ktoś, kto może potwierdzić lub zaprzeczyć tej wartości CARFAX?
Dzięki
CARFAX znacznie zaniża wartość odsprzedaży samochodów. Zleć szczegółowe czyszczenie swojego pojazdu i sprzedaj go samodzielnie za pośrednictwem Auto Trader lub podobnych usług online.View attachment 11561
Kupiłem mojego Forda F150 Lightning XLT z 2023 roku z rozszerzoną baterią i pakietem wyposażenia 312A w połowie kwietnia 2024 roku. Cena katalogowa przed niektórymi "dodatkami" dealera wynosiła 71 990 USD.
Właśnie otrzymałem "wartość bazową" od CARFAX, w której stwierdzono, że wartość mojego pojazdu wynosi teraz 34 140 USD!!!!
Jeśli to prawda, to jest to cholernie szalone!
Mam około 60 lat i od dziesięcioleci kupuję nowy pojazd co około 5-6 lat. Żaden poprzedni pojazd, który posiadałem, niezależnie od producenta i typu pojazdu, nigdy nie stracił na wartości tak bardzo i tak szybko jak mój Ford Lightning, jeśli mam wierzyć CARFAX.
Czy jest ktoś, kto może potwierdzić lub zaprzeczyć tej wartości CARFAX?
Dzięki
Mam Lariata z 2023 roku z przedłużoną baterią za około 80 tys. dolarów jako nowy i zrobiłem podobne sprawdzenie na KBB. Pokazali podobną wartość odsprzedaży, około 45 tys. dolarów. Nie jestem pewien, jak wiarygodna jest ta szacunkowa wartość. Niezależnie od tego, planuję uczynić tę ciężarówkę moją i cieszyć się nią przez wiele lat. Kto wie, jeśli Ford przestanie produkować czyste ciężarówki BEV, być może wartość odsprzedaży wzrośnie po kilku latach. To świetna ciężarówka dla mnie, sportowa, cicha i użyteczna.View attachment 11561
Kupiłem mojego Forda F150 Lightning XLT 2023 z przedłużoną baterią i pakietem wyposażenia 312A w połowie kwietnia 2024 roku. Cena katalogowa przed kilkoma "dodatkami" dealera wynosiła 71 990 USD.
Właśnie otrzymałem "wartość bazową" od CARFAX, stwierdzającą, że wartość mojego pojazdu wynosi teraz 34 140 USD!!!!
Jeśli to prawda, to jest to cholernie szalone!
Mam około 60 lat i od dziesięcioleci kupuję nowy pojazd co 5-6 lat. Żaden poprzedni pojazd, który posiadałem, niezależnie od producenta i typu pojazdu, nigdy nie stracił na wartości tak bardzo i tak szybko jak mój Ford Lightning, jeśli mam wierzyć CARFAX.
Czy jest tu ktoś, kto może potwierdzić lub zaprzeczyć tej wartości CARFAX?
Dzięki
Podziel się szczegółami dotyczącymi „20 000 $ rabatu w postaci rabatów” - 7 500 $ kredytu IRS to jeden rabat/nie rabat.Kupiliśmy naszego 23 lightning lariat ER rok temu. Cena na naklejce wynosiła 79 000 $, dostaliśmy 20 000 $ rabatu w postaci rabatów. Dla zabawy sprawdziliśmy odsprzedaż, a kbb wskazywało wartość wymiany na 50 000 $, a dealer, od którego go kupiłem, zaoferował mi 30 000 $, twierdząc, że kbb zawyża ceny ciężarówek… twierdził również, że kbb nie zna lokalnego rynku tak dobrze, jak kierownik sprzedaży… tak czy inaczej, uwielbiamy ten pickup i cieszymy się, że go zatrzymamy. Handel pojazdami rzadko przynosi zyski, a mój lightning, jak się wydaje, nie będzie wyjątkiem.
Podobno Tesla nie przyjmuje nawet CyberTrucków w rozliczeniu.Myślę, że ceny używanych EV są teraz niskie z powodu protestów Tesli i tego, że ludzie pozbywają się Tesli.
Dlatego właśnie bierze się w leasing samochody elektryczne, nigdy się ich nie kupuje.View attachment 11561
Kupiłem mojego Forda F150 Lightning XLT z 2023 roku z rozszerzoną baterią i pakietem wyposażenia 312A w połowie kwietnia 2024 roku. Cena katalogowa przed dodatkami dealera wynosiła 71 990 USD.
Właśnie otrzymałem „wartość bazową” od CARFAX, stwierdzającą, że wartość mojego pojazdu wynosi teraz 34 140 USD!!!!
Jeśli to prawda, to jest to szalone!
Jestem po 60-tce i od dziesięcioleci kupuję nowy pojazd co 5-6 lat. Żaden poprzedni pojazd, który posiadałem, niezależnie od producenta i typu pojazdu, nigdy nie stracił na wartości tak bardzo i tak szybko jak mój Ford Lightning, jeśli mam wierzyć CARFAX.
Czy jest ktoś, kto może potwierdzić lub zaprzeczyć tej wartości CARFAX?
Dzięki
Proszę udostępnić fakturę na: "Październik 2022 za 62 000 dolarów po uwzględnieniu rabatów i ulgi podatkowej." 88 000 dolarów - 7500 dolarów - ceny premium to to, co większość zapłaciła za '23 Lariat ER - więc 62 000 dolarów to rekord USA - i czy to obejmuje podatek od sprzedaży? Październik 2022 roku zmierzał do maksymalnych cen ze względu na wysoki popyt na Lightnings.Sprzedałem mojego Lariata ER z 2023 roku dealerowi w zeszłym miesiącu. Oferty dealera, Carmax, KBB instant offer i Carvana wynosiły od 42 000 do 43 000 dolarów. Pierwotnie kupiłem go w październiku 2022 roku za 62 000 dolarów po uwzględnieniu rabatów i ulgi podatkowej.
Ostatecznie dealer podniósł cenę do 47 000 dolarów. Został spłacony, więc otrzymałem od nich czek na 47 000 dolarów i podpisałem 39-miesięczną umowę leasingu na Platinum 2024 za 21 000 dolarów poniżej MSRP i zero % odsetek z 57% wartością rezydualną.
Dealer wystawił mojego Lariata z 2023 roku na swoim placu za 54 990 dolarów i sprzedał go w ciągu kilku dni. Zatem osiągnęli dobry zysk.
OMG! Zrobiłeś fantastyczny interes!Dostałem mojego 23 XLT w kwietniu 24 za 23500 zniżki. 7500 od Forda, dealer obniżył cenę o 7500, ponieważ nie zarejestrowali się w rządzie w celu uzyskania ulgi podatkowej w punkcie sprzedaży, zgłosiłem 7500 ulgi podatkowej i 1000 za pracę w General Electric. View attachment 11584
Tak - wydaje się, że 41 tys. dolarów to bardzo wysoka wartość rezydualna - 29 tys. dolarów za SR może być bardziej prawdopodobne.Kupiłem Lightning Pro z 2023 roku ze wszystkimi opcjami, które mogłem do niego dodać. Ma około dwóch lat. Przejechałem nim 24 000 mil. Dostałem nowy leasing na trzy lata i dali mi szacunkową wartość 41 000... Więc byłaby to wyższa wartość niż w przypadku wymiany... Ken.