NIEUW probleem. Plotseling heb ik geen audio meer. Kan geen radio afspelen, of Bluetooth heeft geen audio. In de volumeknop is de "Power Button" uitgeschakeld en grijs. Als ik probeer hem aan te zetten, zie ik de blauwe herkenning van het indrukken van de knop, maar hij gaat niet aan. Als ik naar FM ga, staat er "Audio uit" en dat kan ik niet veranderen. Als ik BT-muziek afspeel, staat er dat het "nu afspeelt", maar geen audio-uitvoer. Bluetooth-gesprekken worden van mijn telefoon overgenomen, maar ook hier geen audio en ik zie dat de stroom uit is, maar kan hem niet aanzetten. Ik hoop dat @Ford Motor Company me vanuit deze hoek kan helpen. Ik heb ongeveer een uur met de Ford-support aan de telefoon gezeten, maar we zijn nergens gekomen. Ik weet dat hij teams heeft ingeschakeld die konden helpen, maar tot nu toe geen terugbelverzoek. Misschien kan niemand hier (behalve Ford natuurlijk) helpen, maar de oplossing kan iemand in de toekomst helpen.
Het leek gisteren vroeg prima te zijn, Ford support liet me WEL een interessante "reset" doorlopen die ging over de deurvergrendelingsknop en het sluiten en openen van de deur en het aan- en uitzetten van de stroom, maar ook dat zonder succes.
Het leek gisteren vroeg prima te zijn, Ford support liet me WEL een interessante "reset" doorlopen die ging over de deurvergrendelingsknop en het sluiten en openen van de deur en het aan- en uitzetten van de stroom, maar ook dat zonder succes.